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Env cube를 일괄 빌드하고 그로부터 probe를 생성하는 부분을 조사하고 있다
Ray는 어딨는지 못찼것음
BakingLab은 raytracing 을 이용한다
FIFA 15
Probe에 대한 내용은 GPU Pro6 에 존재하는데,
FIFA 15, we must do this rendering during level load
레벨 로딩 시간에 수행하고
cubemap을 하나 그리고 그걸 다른 probe 도 쓰려나?
설명이 애매한데 경기장 그리는데 별로 안드나 보네
When rendering into the cube map is complete,
we run the preintegration step.
After the preintegration step is done for one probe,
we move to the next light probe
pyalot
http://codeflow.org/entries/2012/aug/25/webgl-deferred-irradiance-volumes/#lightprobes
I build a dictionary that maps to UV coordinates in the lightmap as well as the diffuse color of the scene from the probe.
Far Cry
실시간을 했다니까, 희망을 가지고 다시 찾아보자
http://www.cse.chalmers.se/~uffe/xjobb/bowald_final_master_thesis_v2.pdf
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